Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ-MISSION IMPOSSIBLE!!!

Είναι αξιοθαύμαστο το πώς σε κάθε εξεταστική γινόμαστε θεατές και βιώνουμε μια κατάσταση τραγική κάθε φορά, είτε με την ύλη του εκάστοτε μαθήματος, είτε με τον τρόπο εξέτασης και την διαδικασία βαθμολόγησης των γραπτών μας. Η κατάσταση αυτή, εξεταστική με εξεταστική γίνεται ολοένα και χειρότερη και ειδικότερα στις εξεταστικές του Σεπτέμβρη οι οποίες κατάντησαν να έχουν τη μορφή  «τιμωρίας» που δεν περάσαμε το μάθημα στην ώρα του, αφού τα θέματα στα περισσότερα μαθήματα είναι αρκετά πιο δύσκολα από αυτά του Ιούνη και του Γενάρη. Ας τα πάρουμε όμως ένα-ένα…

Mission Impossible 1- Εξέλιξη: Ο τρόπος που εξετάζεται το συγκεκριμένο μάθημα θεωρείται από τους πιο απαράδεκτους. Μια ερώτηση, η οποία ξεκλειδώνει τα υπόλοιπα θέματα του γραπτού και η οποία δεν βαθμολογείται κιόλας, είναι αρκετή για να χαραμίσει όλο το διάβασμα που μπορεί να έκανες γι’ αυτό το μάθημα. Τι κι αν απάντησες όλα τα υπόλοιπα θέματα του γραπτού σωστά?? Σύμφωνα με τον καθηγητή δεν ξέρεις εξέλιξη άμα έχεις λάθος τη συγκεκριμένη ερώτηση.
Αντίστοιχο τρόπο εξέτασης (λογική ξεκλειδώματος) με αυτόν της Εξέλιξης έχει και το μάθημα της Μικροβιολογίας. Σαν να μην έφτανε όμως αυτό ο χρόνος εξέτασης μειώθηκε λόγω καθυστέρησης του καθηγητή.

Mission Impossible 2- Ενζυμική Βιοτεχνολογία: Για όσους έχουν θέμα με την παπαγαλία αναμένεται να τα βρούν σκούρα καθώς ο καθηγητής απαιτεί να μάθεις με το νι και με το σίγμα (κυριολεκτικά!) ερωτήσεις, των οποίων οι απαντήσεις είναι τεράστιες. Όσο για την εξέταση, αυτή θεωρείται από τις πιο μεγάλες και κουραστικές του τμήματος ( 18-20 ερωτήσεις που βαθμολογούνται με 0,5 η καθεμιά).

Mission Impossible 3- Φυσιολογία Ζώων: Μέχρι πέρσι περιλαμβανόταν στα μαθήματα της περιβαλλοντικής κατεύθυνσης αλλά από φέτος έχει γίνει υποχρεωτικό και για τις 2 κατευθύνσεις. Θεωρείται από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά μαθήματα στο Βιολογικό καθώς έχει ούτε 5, ούτε 10 αλλά 40!! κεφάλαια σαν ύλη εξέτασης.         

Το πιο τρανταχτό όμως αυτής της εξεταστικής είναι αυτό που έγινε στη Γενετική 1. Απ’ ότι φαίνεται ο κ. Λούης αποφάσισε να κάνει “θεαματική έξοδο” από το Βιολογικό φροντίζοντας να κάνει την εξέταση αξέχαστη για όσους την έδιναν.  Η εξέταση περιλάμβανε 2 ασκήσεις με αποτέλεσμα όσοι διάβασαν μόνο θεωρία να μην μπορούν να απαντήσουν τα θέματα και τον περισσότερο κόσμο να αποχωρεί στα 20 λεπτά. Εκτός αυτού, ο κ.Λούης έδωσε εντολή να μην αναρτηθεί συνολική βαθμολογία της εξέτασης. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να δικαιολογήσει το μαζικό κόψιμο (μόλις 5 στους 41 πέρασαν!!!), και την απαράδεκτη εξέταση που έκανε?? Επίσης, άξιο αναφοράς είναι ότι όλοι κόπηκαν με 0,5 είτε έδωσαν λευκή κόλλα, είτε προσπάθησαν να λύσουν τις ασκήσεις (για να καταλάβουμε και λίγο το πώς διορθώνουν κάποιοι καθηγητές μας!!)

Έχοντας υπ’ όψη μας και προηγούμενες εξεταστικές αλλά και γενικά καταστάσεις που συμβαίνουν κάθε χρόνο εντός της σχολής έχουμε βιώσει αρκετές φορές τη καθηγητική αυθαιρεσία και έχουμε έρθει αντιμέτωποι μαζί της πολλές φορές. Σαν φοιτητές και αναπόσπαστο κομμάτι του Πανεπιστημίου πρέπει να αντιδράσουμε, ειδικά σε ένα θέμα που έχει να κάνει αποκλειστικά με εμάς και στο οποίο πρέπει να έχουμε εμείς το πρώτο λόγο. Έχουμε το δικαίωμα να διεκδικούμε τα αυτονόητα όπως ύλη μαθημάτων σε φυσιολογικά πλαίσια και ανθρώπινες εξεταστικές που να είναι αποδοτικές για τους φοιτητές, οι οποίες δεν θα χωράνε οποιουσδήποτε «πειραματισμούς» καθηγητών.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ Γ.Σ.ΤΜΗΜΑΤΟΣ,ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ 14/10, 11:00 ΡΟΤΟΝΤΑ ΤΟΥ 3ου ΟΡΟΦΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: